Een organische identiteit voor een natuurwijn
De merkidentiteit van Vinyes Tortuga gaat om het buitengewoon genieten van een goed verhaal. Net zoals je geniet van een buitengewone wijn.
De wijngaard is onderdeel van een beschermd natuurgebied en het thuis van de beschermde tortuga’s, Spaans voor schildpad.
De wijn van Vinyes Tortuga wordt gemaakt uit liefde voor het land en al het organische, biodynamische en natuurlijke.
De schildpad die op dit land woont, is de mascotte van Vinyes Tortuga en speelt op elk label verstoppertje in het design.
Het design is geprint op natuurlijk en 100 procent gerecycled papier. De illustraties krijgen ieder jaar – letterlijk – meer kleur. Daarmee groeit en bloeit de merkidentiteit van Vinyes Tortuga.
Het resultaat? Een opvallende en echt natuurlijke merkidentiteit. Eentje die leeft, eentje die uniek is, eentje die persoonlijk is.
Opdrachtgever: Vinyes Tortuga (Spanje)
Soort werk: Packaging design, Illustratie, Brand Identity
Partners: Studio Roem – DTP