Ontspannen genieten op Lepeltje Lepeltje
Een beetje zon, een fris getapt biertje en keuze uit heel veel verschillende keukens. Op festival Lepeltje Lepeltje draait om ontspannen genieten in het park met vrienden en familie.
Al die smaken en kleuren en geuren zijn elk jaar weer net even anders, de samenstelling veranderd van de verschillende deelnemende bedrijven. Zo groeit het ontwerp ook mee. Elk jaar andere kleuren, illustraties en telkens een kleine verbetering op de vorige editie.
Wat altijd centraal blijft is eten, kwaliteit en keukens op wielen. Het zwarte ronde logo sluit daarop aan. Je kunt er een kwaliteitszegel in zien, een bord of een wiel. Doordat dit beeldmerk onveranderd blijft versterkt het zijn herkenbaarheid, maar met de wisselende illustraties en kleuren nooit saai.
Het design heeft tien jaar lang onveranderd sterk gecommuniceerd. De rebranding zorgt dat het weer klaar is voor de toekomst, zonder haar herkenbaarheid te verliezen!
Opdrachtgever: Kultlab, Lepeltje Lepeltje Festival
Soort werk: Brand Identity, Illustratie