Innovatief in duurzame ontwikkelingen

Circulaire economie is onze toekomst. Het is de manier om afstand te doen van de wegwerpmaatschappij. Een groen milieu is het doel. Christiaan Kraaijenhagen begon al vele jaren geleden met strategische innovatie op het gebied van duurzaamheid. 

Zijn achternaam is de inspiratiebron geweest voor het logo. De kraai en de haag zijn samengevoegd door het ‘veertje’ die de kraai verliest te vervangen voor een blaadje. De iconen ondersteunen het verhaal van Christiaan. De bril is de bril die hij draagt, maar ook staat voor ‘door een andere bril kijken’. Het ei staat voor ‘op iets broeden’. Het lampje staat voor goede ideeën en het takje voor het thema duurzaamheid. 

Het zijn serieuze zaken, maar wel uitgevoerd met veel plezier. De klassieke typografie zorgt voor dit evenwicht. Een zakelijke huisstijl met een persoonlijk verhaal.

 

Opdrachtgever: Christiaan Kraaijenhagen

Soort werk: Brand Identity, Illustratie